Anahata | Jogas skola
476
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-476,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Jogas skola

Anahata ir B.K.S. Ajengāra (B.K.S. IYENGAR) jogas skola.

 

Ķermenis, elpa un apziņa ir cieši saistīti savā starpā. Jogas filozofijai piemīt sistemātiskums; tas nozīmē, ka cilvēks nonāk līdz garīgai praksei pamazām. Tas ir ceļojums, kas sākas ķermenī un ved pie dvēseles. Tāpēc mūsu skolā tiek praktizētas āsanas, kas ir trešā pakāpe Patandžali  8 līmeņu sistēmā.

 

Jogai piemīt gudrība „ārpus laika”, kas nav saistīta ar gadu skaitu; tādējādi cilvēku vairs nevar psiholoģiski ietekmēt mūsdienās valdošais jaunības kults.

 

Ajengāra metode ir kļuvusi slavena tieši ar šo iespēju – pielāgot āsanu jeb pozu individuāli katra cilvēka ķermeņa un veselības stāvokļa īpatnībām. Nodarbībās tiek izmantoti dažādi palīglīdzekļi – segas, siksnas, bloki u.c. Līdz ar to āsana dod labāko iespējamo efektu, neriskējot ar veselību, kā rezultātā palielinās fiziskais spēks, lokanība, izturība un līdzsvara izjūta. Bez tam palīglīdzekļiem ir neatsverama loma relaksējošās pozās, kas nomierina, sakārto prātu, vienlaikus atjauno spēkus un enerģiju.

„Pateicoties jogai, cilvēks sāk lūkoties nākotnē, kas ir veselīga un patīkama – tā vietā, lai skatītos atpakaļ pagātnē. Ar jogu sākas jauna dzīve… “

Gita S. Ajengāra „Joga – dārgakmens sievietēm”

Pēc nodarbībām Jūs varēsit doties mājās enerģijas pilni,
bet vienlaikus mierīgi un līdzsvaroti. Pamazām palielināsies jūsu kustību amplitūda, kas nepieciešama ikdienā. Uzlabosies stāja un elpošana, kas ar laiku atveseļos visu organismu bez zālēm. Paplašināsies jūsu garīgais apvārsnis un psiholoģiskā noturība. Būs prieks par katru dienu un mirkli.

Sāc praktizēt kopā ar mums!

Par Jogu

GURUDŽI – B.K.S. Ajengārs (IYENGAR) ir klasificējis 200 jogas āsanas (pozīcijas) un 14 pranajamas (elpošanas) veidus. Āsanas ir sagrupētas un strukturizētas no vienkāršākām līdz ļoti sarežģītām tā, lai efektīvi jogu varētu izpildīt gan iesācēji, gan pieredzējušie.

Ajengāra jogas pamatā ir trīs aspekti

Tehnika

Precizitāte un izlīdzināšanās ikvienā āsanā (iesācējiem ar klucīša, siksnas un polstera palīdzību)

Secība

Stingra āsanu izpildīšanas secība

Laika koordinācija

Brīdis no ieiešanas āsanā, nostabilizēšana un iziešana

Regulāra jogas prakse ietekmē cilvēku fizioloģiskā, mentālā un psihiskā līmenī.

„Joga ir spogulis, kurā varam uz sevi paskatīties no iekšpuses.” -B.K.S. Ajengārs

Ajengāra jogas metodi ciena un praktizē ļoti daudzās pasaules valstīs.

 

Vairāk par B.K.S. Ajengāra jogu:
www.iyengar-yoga.com
www.iyengaryoga.org.uk
www.bksiyengar.com
www.iyengar–yoga-bangkok.com
www.iyisf.org